Hola chicos y chicas! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu Hola chicos y chicas! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu

Hola chicos y chicas!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Juli 2014 | Spanje, Málaga

Hola,

Dus ik heb al een paar kleine zinnen geleerd. Zoals:
Hola me llamo Sanne, como llama? (Betekend hallo ik ben Sanne, wie ben jij?)
En : Como estas? Estoy bien/mal (Betekend Hoe gaat het? Goed/slecht)
Adiós: tot ziens
De nada: Geen probleem/graag gedaan

Zoals jullie zien is het niet veel, maar een begin.
De eerste dag had ik het best zwaar. Ik kende niemand en zit alleen op een kamer met Franse meiden. Erg aardig maar meer dan: Bonjour, sava? Komen we niet.. Ook al vinden ze m'n Franse accent mooi :) haha
Verder heb ik wel een paar hele aardige. Engels sprekende meiden ontmoet uit Oostenrijk, Zwitserland en Italië. Ook meiden uit België en Nederland.

Vandaag hebben we de school gezien en een kleine kennismaking gehad. Daarna naar het strand voor een kleine les/quiz in het Spaans en daarna een tour door malaga. Erg mooi! (Zie foto's).

Na de tour hebben we ons rooster opgehaald. En heb ik me ingeschreven voor de activiteit volleiball playa(beach volleybal) misschien ga ik dit weekend zelfs 3 dagen naar Marokko met EF. Dat is een optie omdat malaga dichtbij Marokko ligt (op het kortste punt 13 km!!) maar dat moet ik nog even aankijken.

Straks om 21:10 is het kennismakingsfeest dus daar gaan we straks heen. Daarna ben ik moe en morgen start school om 8 uur.

Ik zal kijken of ik morgen weer een stuk kan schrijven.

Adios, hasta luego!

Xx Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 11085

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 24 Augustus 2016

Málaga 2016

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Familievakantie Belgie

30 Januari 2015 - 01 Februari 2015

Nous avons un très bon moment à Paris!

27 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Taalcursus Spaans in Malaga

01 Augustus 2014 - 03 Augustus 2014

Marokko

26 September 2014 - 10 Januari 2014

Centraal Amerika

Landen bezocht: