Mijn 1e les Spaans in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu Mijn 1e les Spaans in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu

Mijn 1e les Spaans in Malaga

Blijf op de hoogte en volg Sanne

30 Juli 2014 | Spanje, Málaga

Hola chicos y chicas. Que tal?

Gisteren was mijn eerste les dag die vroeg begon. School begon om 8 uur tot ongeveer half 1 s'middags. De les was lastig, je mag alleen Spaans spreken. We hebben het abecedario geleerd en we hebben geteld tot tien. Verder hebben we schoolse woorden geleerd zoals: Lapiz (potlood) ventura (raam/venster) en hoe we elkaar moesten begroeten. Ook weet ik hoe ik coca cola zero moet bestelen in het Spaans. Quiero una coca cola zero por favor. Dus ik leer het langzamerhand:-)

Ondertussen ben ik goede vrienden geworden met een meisje uit Zwitserland (ja Sander, dat vind je Vast tof) ze woont in Basel/Bazel? Ze zit niet bij me in de klas maar een niveau hoger. Verder zijn er aardige mensen in m'n hostel, ze komen overal vandaan. Het is leuk om zoveel culturen te combineren.

Na school gisteren gingen we volleyballen. Ik begon slecht maar eindigde als een ware fanatieke volleybalster. Het was best leuk, van wie zou ik dat hebben? Na de volleybal hadden we taco avond op het dak. Dat was top we zaten daar tot 12 uur snachts en daarna zijn we ijs gaan halen (dat kan hier in Spanje). Dus een leuke volle dag gehad.

Vandaag heb ik school van 12:30-17:10 daarna gaan we even trainen (buikspieren etc.) ze hebben een gratis krachtcentrum aan zee 20 hardlopen vanaf school. Daarna gaan we waarschijnlijk sushi eten. We hebben een geweldig sushi restaurant ontdekt.

Verder boek ik een reis naar Marokko met Conni. Het is 3 dagen inclusief alles behalve drinken voor €190. Dat is niet duur vind ik. En als ik het nu niet doe, dan doe ik het niet meer.

Dus dat was alle informatie voor nu. Ik zal binnenkort weer een blog posten.

Adios amigo's, hasta mañana! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 11063

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 24 Augustus 2016

Málaga 2016

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Familievakantie Belgie

30 Januari 2015 - 01 Februari 2015

Nous avons un très bon moment à Paris!

27 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Taalcursus Spaans in Malaga

01 Augustus 2014 - 03 Augustus 2014

Marokko

26 September 2014 - 10 Januari 2014

Centraal Amerika

Landen bezocht: