2e school week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu 2e school week - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Sanne Poel - WaarBenJij.nu

2e school week

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Augustus 2014 | Spanje, Málaga

¡Hola!

Dus, mijn tweede school week alweer achter de rug. Zoveel woorden geleerd alleen is het nog onwijs lastig voor mij om er een zin van te maken.

Spaans gaat ontzettend snel maar tijdens de lessen kan ik soms het Spaans goed verstaan. Dit omdat er alleen Spaans wordt gesproken in de les. :)

Maandag, die dag was ik ontzettend moe omdat ik de avond ervoor om 23:00 thuis kwam uit Marokko. De lessen gingen wel goed. Gesproken over hoe je dingen kunt vragen in het Spaans of hoe je een Engelse zin in het Spaans vertaald. Erg handig haha. Na school gingen Hannah , Adina en ik nog even de stad in om te shoppen, maar hier hadden we uiteindelijk geen zin in, we besloten daarom sushi te eten. (Inclusief Nutella sushi!!!). Uiteraard na het eten een workout met Adina!

Op dinsdag ook weer een leuke schooldag gehad, vooral het thema transport. Hoe heten de voertuigen, hoe kom je ergens met de trein etc. Na school gingen we door met het volleyballen. Superleuk, kon alleen niet actief meedoen deze keer vanwege mijn stomme schouder:(. Wel met m'n andere arm tennis gespeeld, na het sporten hadden we een diner op het hostel. Op het dakterras, echt awesome. Daarna nog even een gezellig drankje gedaan met mijn twee beste maatjes hier in Spanje(A&E).

Woensdag wederom school, gesproken over eten, fruit, groente en drinken. Handig als je dingen wilt bestellen!:) na school naar Alcazaba geweest. Een prachtig fort midden in Malaga. We hebben ook veel gelachen toen. Na het bezoek aan Alcazaba zijn we churros gaan eten. Best oke, maar niet geweldig ofzo. Daarna niet zo heel veel meer gedaan. Wel nog een lekkere salade gemaakt met Hannah en Adina.

Donderdag, ook weer school uiteraard en vooral herhaling van de hele week.. Na school was er een bbq. Helaas voelde ik me niet zo super (buikpijn etc.) en was iemand zo lief om voor mij rijst te maken. Was nog lekker ook, na het bbqen nog even wat barretjes bezocht. Vele soorten, van latina dansclubs tot moderne clubs. Ik ben echt verliefd geworden op de Spaanse muziek (niet dat ik de tekst zo goed kan verstaan maar het klinkt zo mooi!). Daarna terug naar het hostel.

Vandaag, wederom school! Het zou m'n laatste schooldag zijn. Maar: Ik heb verlengd! Waarom? Omdat Spaans echt een lastige taal is, het heeft 0 overeenkomsten met Nederlands, Engels of Duits. Wel met Frans en Italiaans maar dat spreek ik niet. Vandaar mijn keuze. Toevallig is er ook volgende week "het grote Spaanse feest" superleuk want in dat feest komt de Spaanse cultuur echt terug. Om dat nog even mee te kunnen pikken vind ik echt leuk. :) Ik blijf tot 18 augustus.

Verder gaan we vanavond uit, er gaan veel mensen weg morgen dus gaan we nog even gezellig malaga centrum in. Verder nog geen plannen dit weekend:)

Tot de volgende blog :)
X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 11056

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 24 Augustus 2016

Málaga 2016

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Familievakantie Belgie

30 Januari 2015 - 01 Februari 2015

Nous avons un très bon moment à Paris!

27 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Taalcursus Spaans in Malaga

01 Augustus 2014 - 03 Augustus 2014

Marokko

26 September 2014 - 10 Januari 2014

Centraal Amerika

Landen bezocht: