De tweede dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Sanne Poel - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Sanne Poel - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Door: Sanne & familie

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Oktober 2015 | België, Belgiek

Vandaag zou in het teken staan van NETTE want ze is 28 jaren jong geworden! HOERA HOERA HOERA! We begonnen de dag dan ook met Nette knuffelen en feliciteren.

De rest van de dag was een relax-dag (op het trampoline incident van Jack na, hij schopte zichzelf een blauwe onderkin, awh.. zielig).

Pe, Maaila, EJ, Sjaak en Corien kwamen aan in ons kasteeltje vandaag. Alle kamers zouden dus vol zitten. Verdieping één: Nette & Eric, Jack & Mo, Mams en Paps. Verdieping twee (het jongeren honk) : De meidenkamer met daarin Mirre, Maaila en ikzelf en de jongenskamers met daarin Sjaak, EJ en Jack. Helemaal bovenin het jongerenhonk sliep Pe (in wat wij noemen het vogelhuis). Het jongeren honk bevat en TV met Xbox & PSP4 en helemaal onderin het huis vind je nog een sauna en een tafeltennis tafel en trampoline. Daar begin ons volgende verhaal.

Sjaak, EJ, Mirre en ik waren in een tafeltennis battle geraakt. Het ging er heftig aan toe, conclusie? EJ heeft aparte tafeltennis skills. Ik pakte hem op, hij weegt niet zoveel, en rende met hem naar de trampoline want hier wilde ik hem opgooien. Toen ik bijna mijn doel had bereikt gleed ik uit door de modder en viel ik samen met EJ in mn armen keihard onderuit. Tijdens die uitglijder heb ik een wond op mijn scheenbeen opgelopen, geen idee hoe haha. Maar Sjaak en Mirre lagen in een deuk en EJ en ik ook wel.

Verder hebben we veel ge-gamet: PSP4, xbox, tablets (Ruzzle & Hay-day) en natuurlijk Keezen!

Deze feestelijke dag was er ook zelfgemaakte taart aanwezig! Kwark & appeltaart. Yummieeee! En vuurwerk! Tuurlijk, maar over het algemeen geen grote verwondingen+ veel gezelligheid!

S'avonds aten wij frites! Gehaald door Eric & Pe, dit ging zonder problemen in het beste Frans dat mogelijk was! super! Na het avondeten was het Keezen, het meest geweldige spel ever! Nette en ik (HET GOUDEN TEAM) wonnen twee keer, YIPPIE :) Hierna was het superlaat en gingen we slapen... uitrusten voor morgen..

Slaaplekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Belgiek

Sanne

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 11094

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 24 Augustus 2016

Málaga 2016

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Familievakantie Belgie

30 Januari 2015 - 01 Februari 2015

Nous avons un très bon moment à Paris!

27 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Taalcursus Spaans in Malaga

01 Augustus 2014 - 03 Augustus 2014

Marokko

26 September 2014 - 10 Januari 2014

Centraal Amerika

Landen bezocht: