Het is bijna zover - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Sanne Poel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Sanne Poel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Sanne van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 September 2014 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Morgen vertrek ik samen met Manon naar Honduras rond 10:40 zullen we opstijgen en richting Philadelphia vertrekken, onze eerste tussenstop. Daarna zullen we doorvliegen naar Miami en hier blijven tot zaterdag ochtend waarnaar we zullen doorvliegen naar Honduras, San pedro sula. Een hele reis voor de boeg. Tom ons projectmaatje vliegt al een dag eerder.

Koffer gepakt, alles staat klaar (met hulp van mams.... haha) en ik ben klaar om te gaan. Wel met gemengde gevoelens uiteraard maar dit heb ik altijd. Wel heb ik veel zin om in Honduras bij de organisatie Homeless child aan de slag te gaan, ik heb heel veel ideeën en hoop deze te kunnen uitvoeren (dat is altijd afwachten).

Mochten jullie contact willen houden dit kan via Skype/whatsapp/facebook, mocht je mijn skype willen stuur me even een berichtje via whatsapp of facebook :). Natuurlijk is dit wel wat lastig aangezien er een tijdsverschil zit tussen Nederland en Honduras. Als het in Nederland 12:00 is en jullie druk bezig zijn, slaap ik want dan is het in Honduras 04:00 s'nachts. Contact zal dus vertraagd zijn of in de weekenden kunnen.

Ik houd jullie op de hoogte via deze blog en ik zie jullie allen weer rond 12 januari (over 3,5 maand).

Xx Sanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordwijk-Binnen

Sanne

Welkom op mijn profiel! Je kunt hier al mijn reis avonturen volgen!

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 11187

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 24 Augustus 2016

Málaga 2016

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Familievakantie Belgie

30 Januari 2015 - 01 Februari 2015

Nous avons un très bon moment à Paris!

27 Juli 2014 - 23 Augustus 2014

Taalcursus Spaans in Malaga

01 Augustus 2014 - 03 Augustus 2014

Marokko

26 September 2014 - 10 Januari 2014

Centraal Amerika

Landen bezocht: